Tårta!

Mina nära och kära har verkligen inte missat att jag fyller år på måndag. Eftersom det är typ den bästa dagen på året är jag mycket noggrann med att berätta (läs:tjata) om att det är dags snart.

Igår när jag kom hem efter jobbet hade posten kommit, det en avi (födelsedagspresent!!!) och ett rosa litet paket där det stod postkaka.



Självklart förstod jag att det var till födeseldagen, men står det kaka så måste jag öppna eftersom den kan ju bli gammal... :D och däri var det.... en kaka tro det eller ej!


Det var en hälsning på från fastra och hennes familj! Men tårtan... det var nog den finaste tårta jag har sett....



Hoppas den är god också! Men det får jag ju veta på måndag! Hoppas älskling vill äta den... han hejar ju som bekant på HV71.... men vem är serieledare då? vavavavava??

Dags att skriva uppsats med Erika som kom precis! Pusspuss!

Kommentera bullshit!
Postat av: Johan Björk

Modo leder tabellen ihop med Rögle och Linköping, men både Modo & Rögle har en match mer spelad än Linköping, så jag tycker att det ser ut som Linköping leder tabellen.... Men Grattis på födelsedagen ändå....


Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback