Finns det något finare?

Tänk att få sova med dessa två älsklingar varje natt? Denna bild är förövrigt tagen när både älskling och Theo kände för en eftermiddags nap och så somnade de tillsammans! Mysigt va? Lägg märke till hur deras armar korsar varandra och hur Theo vilar sitt huvud på älsklings axel!



Annars så är jag tvungen att berätta hur bra min käre far var på golf, en talang utan dess like, jag är också tvungen att skriva att han var överlägset bra på tennis. Så, är du nöjd nu?

Bilen, sorry Yvonne, det var inte kyckling bilen, och Ben GT, jag kan faktiskt backa, även fast jag inte är så bra på det :) Men det var inte den bilen heller. Hanna vet tydligen, så jag antar att det blir hon som får kräftsalladen!

Annars så är skolan igång för fullt och jag är nästan igång för fullt med skolan! Snart iallafall :) Imorgon ska vi ut på roadtrip med the dragon med okänd destination. På lördag blir det jobb, sen fest och söndagen blir en chillalona dag!

Ha det super!

pusspuss

Kommentera bullshit!
Postat av: Yvonne

Hmmm...kanske lika bra att jag för en gångs skull hade fel =) jag är ju trots allt vegetarian och äter inte kräftsallad.... Och den slulle nog ändå lukta lite illa om den skule flyga till Gran Canaria...hahahaha.....


Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback