Update!

Helgen spenderades på Västkusten hos älsklings farmor och farfar! Mycket trevligt! Vi fick även en bil!! Härligt! Nu är det dock upp till er att gissa vilken bil det är. Det finns 5 att gissa på, den som gissar rätt vinner en kräftsallad.



Ska bli intressant att se vad ni tror!

Annars så har kursstarten, och allt där till gått bra! Händer en massa skoj framöver och det roligaste av allt är att Theos sommarlov äntligen är slut och att han kommer hem till oss på onsdag igen!

puss och hej!

Kommentera bullshit!
Postat av: Ben GT

Jag är nästan säker på att det är bil nr 4, eftersom det är den enda som står vänd så att det bara är att lägga i ettan och köra, för backa har du ju aldrig kunnat...

2008-09-02 @ 17:04:25
Postat av: Hanna

Jag veeeet! :D

2008-09-06 @ 20:13:03
Postat av: Yvonne

Den gula?? Kycklingbilen..


Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback