Basketboll!

Ikväll bjöd älskling mig på basket med tillhörande popcorn! Det var mycket skoj! Roligaste var ändå speakern som var tvungen att upprepa saker på engelska. Exempelvis: "Dolphins får två straffskott" (paus 2s) "Two shotssssssss" Allt han sa på engelska var det 20 sssssssssss efter! Askul!

Nu är jag sjukt trött, imorgon får jag äntligen gå till Roger (sjukgymn.) så skönt det ska bli! Då blir jag människa igen!

Nu ska jag chilla och försöka hålla mig vaken till deadliest, hoppas jag orkar!
Funderar på att slänga in en bild här nedanför... vad ska jag ta..


Jag tog princesskronan... var sitter den måntro?

sov gott!
puss!

Kommentera bullshit!
Postat av: Anonym

på fittan såklart ;) /Tiny

2009-02-25 @ 18:15:29

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback