Chris Brown..

Chris Brown har misshandlat sin flickvän Rihanna, it´s all over the news... Men jag tänker inte diskutera det alls, utan ger er en länk. Perez Hilton, där kan ni läsa massor om det. Perez är en kändisgblogg med massa skvaller, han har kontakter överallt och får bilder direkt från paparazzis. Väldigt intressant ibland och ibland går det lite överstyr.


Iallafall brann inte huset upp inatt, skönt.. :D
Dock hade vi alla tre en riktig hemsk natt. Efter att jag hade sett Deadliest catch somnade jag och vaknade bara någon kvart senare och får världens hostattack, jag hostar läääänge och lyckas väcka älskling.  När detta pågår börjar Theo spy och natten är i kaos! Vid fyra/halv fem lyckas jag somna, men inte älskling utan han var vaken till halv sju och helt död nu när han precis gick till skolan. Stackars älskling...


I deadliest catch är det nu en ny säsong. Tyvärr har den härliga irländska stämman som berättar byts ut mot en svensk.. not good. Men säsongen börjar spännande... det var cliffhangers hela första 40 minuterna. som handlade om att alla inte skulle komma hem levande från Berings hav denna säsong. Så sant som det var sagt kapsejsade en båt och hittills har de räddat en person och två saknas fortfarande.. sen slutade det! Dock är det en båt som ingen av kamerateamen följde och det var ju skönt!
Jag tror jag ska göra en egen kategori om deadliest catch... helt besatt. Det är två program jag är besatt av (om man inte räknar melodifestivalen då) det är deadliest catch och unga mödrar... spännande!

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback