En öl tack!

Hello!

Usch så trött jag var imorse. Kom i säng vid halv ett och somnade ett tag därefter. Sedan upp vid sex/halv sju för att dra iväg på jobb och kom hem runt tre. Sen blev det lite städning och nu sitter jag här och har precis knackat en öl för att jag har varit duktig och snart är det fest!

EMD ska vara med i schlagern ikväll, me liiiiike! Mmmm... EMD!!
Men älskling, du är snyggare ;)

Älsklings lag förlorade matchen igår... stackarna. Men min karl fick in ett himla snyggt mål iallafall, duktig han är!

Nu ska vi chilla lite här hemma och sedan piffa upp oss för sen kommer besök!

Imorgon kommer bilder och schlager redogöring! Jag vet att ni gillar det!!

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback