Föreläsning i 4 h...

Jaaa jag klarade av en föreläsning på 4h, i endast 20 min hade vi "rast". Föreläsningen handlade om adhd, torrets syndrom och aspergers syndrom. Efter 4h kändes det som jag själv hade adhd.

Nä men föreläsningen var helt ok, dock så ar det väldigt mycket "staplande" fakta och kortfattat med kriterier för att uppnå "symptomen" vilka  egentligen var ganska vanliga, vilket i sin tur ledde till att stora delar av gruppen kände att de själva hade det och även vissas barn. Men så är ju dock inte fallet, men det blir lätt så när "symptomen" bara staplas upp sådär...


Vad händer nu då?
Jooooo lägenheten är fylld med tvätt och jag ska vika det som är torrt. Lägenheten ska städas för imorgon eller på torsdag kommer det gubbar och ska installera bredband och sen hoppas jag att älskling kommer hem runt 17.00 så jag hinner laga mat åt honom, kommer han tidigare får han hjälpa till!

Nä, dags att sätta igång... :D



Förresten, Eric på Rollo ligger pyrt till då de har fiskat för mycket krabba. De kommer att få betala 38%av inkomsten i straff och han tvingas sälja krabborna billigare.. Stackars Eric, jag gillar honom!

Ikväll kommer några tinor att gå förlorade också då packisen närmar sig båtarna, och då en tina kostar typ 1000dollar är det en rätt stor förlust...

Spännande va? :D

Jag ska nog bli krabbfiskare när jag blir stor!

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback