Förkyld!

Halloo i stugan!

Nu har Marie blivit förkyld! Det är faktiskt helt sjukt att jag knappt blir sjuk längre efter jag opererade halsmandlarna. Otroligt skönt! Nu har jag dock lyckats blivit förkyld, en ganska "skön" förkylning måste jag säga. Den är liksom så lagom på något sätt, jag är för förkyld för att gå i skolan och jobba, men jag är ändå rätt pigg i kroppen. Förkylningen är dock inne på sista fasen nu, så på söndag hoppas jag att jag mår super!!

Imorgon mår jag super i vilket fall som helst, för dååååå, dååååå är det melodifestival och det är typ det bästa som visas på tv under hela året! 5 lördagar vet ni var ni hittar mig!

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback