Go´kväll!

Imorse var jag riktigt trött.. usch för att gå upp tidigt dagen efter deadliest catch! Iallafall var det bara att dra iväg till jobbet där jag jobbade med Linn fram till 12 och sedan kom Erika och gjorde oss sällskap!

Efter jobbet blev det en sväng på HM i Maxi huset och sedan hem. Där slängde jag in mig i duschen och sedan gick jag och älskling iväg på after work. Sjukt gott var det, en tapas tallrik och vin! Mums! Planen var att vi skulle gå på bio efter det, men vi bestämde redan innan att ta det en annan dag eftersom moi är sjukt trötter!

Efter god mat gick vi till Hemköp och köpte en massa gott, där träffade vi på både Jonas och söta Hanna! Mycket trevligt!
Nu så har vi (läs:älskling) sett på hockey. Det är något lag som heter Malmö som spelar. Malmö kommer tydligen från något land där de pratar väldigt konstigt.

Imorgon blir det jobb igen och sen imorgon kväll, ja då vet ju både jag och ni vad som händer!


Ha en superbra kväll allesammans!

puss!

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback