Goddag kära vänner!

Vilken skönt natts sömn jag har haft! Underbart! Helt dammfri också!
Nu har jag precis varit på promenad med Theo och ska nog ta något att äta.

Deadliest catch igår, det blir bara bättre och bättre! Ikväll kommer någon av båtarna att få en "man overboard", det är alltid lika spännande och tragiskt om de inte hinner rädda honom. De finns överlevnadsdräkter på båtarna, OM personerna hinner få på sig en sådan innan de faller i vattnet kan de överleva ca en timme, kanske mer. OM de inte får på sig en sådan gör det kalla vattnet det en kamp mot klockan och de andra på båten måste fiska upp honom på bara några minuter för att han ska kunna överleva!

Är det någon mer av ni som läser som ser deadliest catch?



Detta är en trailer till programmet,se hur spännande det är!

Nu ska jag få mig något att äta! Vi hörs sen!

puss!

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback