Godmorgon!

Eller nu har jag varit uppe ett tag... Har precis varit ute med Theo, stackarn är så trött på morgonen så vi bråkar om att han ska äta och gå ut!

Jag brukar även springa in i köket och hota honom med: "Jahaa då äter jag upp din mat då, *smask* *smask*" och det brukar fungera. Samma sak när han inte vill gå ut då fungerar: "jaha då går vi utan dig då, hejdå Theo" och då kommer han springande. Fungerar inget av ovanstående då är det bråk som gäller tills den ena ger sig.

Jag förstår honom på ett sätt, ibland är det inte skoj att käka precis när jag har vaknat och ibland(oftast) är det överhuvudtaget inte skoj att gå ut i kylan direkt...

Men that's a dog's life! Bara att gillar't!

Han är otäckt mänsklig den lilla krabaten...


Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback