Hello dear!

Vilken dag! Jag är sönderstressad av jobbet alltså... jag klarar det inte...
eller så ljuger jag något så in i norden eftersom det var så lite jobb idag så fröken gavelin slutade 3h tidigare!

Så större delen av dagen har jag slappat, mycket skönt! Det behövs också :)

Nu ikväll har vi varit några stycken på trappan och ätit och varit sociala! Mycket trevligt!

Nu ska jag göra lite reklam. Det här är Pia, jag gillar att pussa på Pias knä...



iallafall såååå är Pia sjukt duktig på att göra smycken och min kamera ville strejka nu när jag har skrivit så långt redan... Men hon är riktigt duktig. Jag har örhängen och två halssmycken som hon har gjort, varav ett är känt från tv :) Jag skulle ju då ha lagt upp de smyckerna på bild här nu, men jag gör det imorgon!

Imorgon skulle jag ha jobbat tidigt, men jag blev omplacerad så istället börjar jag 10.30 och ska jobba i Linköping istället med Pia! Superkul!

Dags att ladda, bara dryga 2h kvar till deadliest catch!

puss o hej!

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback