Hello suckers!

Igår blev det inte mycket updaterat! Jag har så ont av min whiplash och har haft det i några dagar.. riktigt illa. Men imorgon ska jag till min sjukgymnast och sen kan jag nog stå upp några dagar!! :D

Igår var jag på möte, det gick mycket bra! Nu är snart alla möten för hela året avklarade, skönt! Och typ 13v för tidigt också! Ännu bättre!

Igår kväll började en ny säsong av deadliest catch, det är nu januari och de letar efter drottningkrabba. Tyvärr var jag lite trött igår så jag somnade 20 min innan slutet, fan! Men bra är det iallafall!

Ikväll ska vi på basket, Dolphins! Tänk att jag har bott här i fem år och aldrig varit på basket, men idag blir det andra bullar!

Imorgon kommer ÄNTLIGEN lön och csn! Som jag har längtat! Det blir att köpa nytt foder till Theo, han ska få prova foder mot känslig hud och så ska vi stooooorhandla. Det är alltid lika mysigt och trevligt att storhandla!! :)

Dags att fixa och dona lite!

Vi hörs!

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback