Hooters

Här kommer en bild från Düsseldorf som jag och älskling var i på nyår! Riktigt mysigt!
Vi hade en romantiskt middag på Hooters :)

Eller så åt vi på Hooters för att jag på senaste tiden har fått en liten amerika fetish (?) och är helt facinerad av detta land i väst. Sen ville älskling nog titta på brudarna också ;), jag med för den delen. Jag blev faktiskt lite besviken. På Hooters ska det väl vara värsta ballongerna till bröst, på detta Hooters var det myggbett.

Flirtade gjorde vår servitris dock. När vi skulle få notan satte hon sig ner vid vårt bord och hade ritat en massa hjärtan på notan och skrivit thx.

Roligt var det iallafall!



Nu ska vi iväg på jobbutbildning! Spännande!

puss!

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback