Mi casa es su casa!

Idag har varit en produktiv dag! Först jobb ute på VMH, sedan hem och tvätta tonvis med tvätt och laga lasagne tillsammans med älskling!

Mellan maskinerna fick jag för mig och pilla lite i paint så nu ska ni få se vårat hus. Huset är i fyra våningar, två lägenheter på varje våning utom den nedersta där är det tre. För några veckor sedan flyttade det in en ny på våning 2 och han spelar såååå otroligt hög musik. Jag brukar inte bry mig om grannar är högljudda och så, men detta tar priset. Iallafall, såhär ser det ut:



Ja, så intressant var det! Vi träffar dock sällan de som bor i huset. Thomas och hans matte träffar vi oftast och Thomas och Theo gillar varandra, tack och lov! Annars väljer Theo, precis som sin matte, sina vänner noga, haha!


Kommentera bullshit!
Postat av: Thisse

kan du inte kommentera lite oftare...och klicka gärna fler gånger på skicka så samma kommentar kommer två gånger :)

Wannabeblondingavvan


Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback