Morrn morrn!

Godmorgon! Har iofs varit uppe sedan halv åtta, men ändå!

När älskling vaknar innan mig har han en tendens att sätta på tvn och oavsett hur lågt han har ljudet på så känns det som att det är någon som skriker i sovrummet! (Är ju lite ljudkänslig minst sagt).
Imorse ringde hans mobil och han låg kvar i sängen och pratade i den. Ooooj vad han skrek, jag kunde inte förstå hur han var tvungen att skrika så högt.  :)
Han pratade i vanlig ton ska det tilläggas... haha.. Men jag vaknade iallafall och det var väl skönt!

Nu är det snart dags för litteraturseminarium. Spännande! Efter det är det gruppmöte och sedan är jag en fri kvinna för resten av dagen!

Vi hörs senare!


Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback