Prinsessor

De som känner mig vet redan att jag är lite förtjust i prinsessor... lite... Särskilt disney prinsessor och min absoluta favorit ever är Belle. Så nu tänkte jag att ni andra skulle få veta det! Omoget? Kanske för vissa, inte för mig!

Iallafall, nu såhär på kvällskvisten sitter jag och dricker te ur min Belle mugg och då kom jag på att jag måste ju faktiskt visa er den. Den köpte jag på disneyland i somras. Stackars älskling som fick dras med mig där. Prinsessor överallt :D Ni får även se min fina Belle-figur och som älskling köpte åt mig när han tågluffade i somras och även jag och Belle i wellpapp från disneyland i somras. 

Med det säger jag gooodnatt! Imorgon blir det jobb 8-14 och sen ska jag faktiskt på en date!

Sov gott allesammans!



Javisst ja, nu ska jag bära svart i en vecka. En sorgevecka för Modo finns inte längre med oss under denna säsong.
Over and out!

Kommentera bullshit!
Postat av: Tina

Jag är väl din prinsessa?!

2009-02-26 @ 23:32:14
Postat av: Pia

Liiite förtjust i prinsessor? Det måste vara årets underdrift ;) Du e en söt prinsessa själv gumman!!!

2009-02-27 @ 19:44:47
Postat av: Marie

Tina: Du är alltid min prinsessa!





Pia: Ja vi kan nog klassa det som årets underdrift! :D


Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback