Roger is the shit!

Roger är bäst helt enkelt! Såbra jag mår nu! Han använder magiska metoder, passar utmärkt för mig då de andra sjukgymnasterna jag har haft inte har lyssnat ordentligt på mig!

När jag kommer  ut från Roger får jag en påminnelse på mobilen:
Eva har provat allt. Ring henne!
Sedan står det inget mer. En stunds sinnesförvirring uppstår men jag ringer henne ändå och tack och lov svarar hon! Dåååå kommer jag på att vi gjorde denna deal när jag var i Övik i januari. Utan att gå in på detaljer så skulle jag ringa henne just idag och kolla läget! haha roligt!
Men allt var som det bör och det var ju himla tur för fröken Evil!

Efter det åkte jag till djuraffären och 400kr fattigare sitter jag nu här! Hoppas Theo vill äta maten nu när han snart ska få lunch!


Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback