Så mycket damm på så liten yta...

Jag fick ett infall ikväll och fick för mig att jag skulle damma och dammsuga och städa upp ordentligt här hemma. Jag hann med sovrummet och vardagsrummet innan det blev försent för dammsugaren. Men jäääävlar vad damm det var i sovrummet. Jag tyckte jag nyss dammade där, men icke... Sen bidrar Theo rätt mycket till dammet också men ändå.

Iallafall så kommer snart älskling hem från innebandyn och sen är det dags för deadliest catch! Äntligen! Jag som väntat sedan i torsdags!

Bjuder på två bilder såhär på kvällskvisten. Mina favoritdekorationer i lägenheten. Den till höger vänster är en tavla vi köpte på Louisiana i Humlebäck som vi har ovanför sängen och den till höger är en stor väggdekoration i vardagsrummet som kära Lisa har gjort! (Om blommorna ser halvdöda ut, så ska ni veta att de levde inte så länge efter att bilden togs).

 

God natt!

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback