Usch... Usch... Fan!

Modo torskade, mycket... Älskling är glad och det är ju kul. Men jaaaag då? Kan inte Modo fatta att jag också vill vara glad. Jag tror inte Modo klarar slutspelsplats... Jaja, vi märker! Och till råga på allt är detta på första sidan på aftonbladet.se



Jag mötte upp älskling vid hälsostudion för att gå till Olearys och se match! Det var trevligt iallafall, trots att Modo torkade. De har världens godaste snacksbricka där. Mozzarellasticks, cheddarsticks, morotsstavar, selleristavar och nachos och dipp till det! Superbra att dela på två :D

Ikväll blir det ett nytt spännande avsnitt av deadliest catch!!!

Imorgon och resten av veckan blir det fullspäckat! Imorgon är det skola 10-15 och sen jobb!

Nä nu måste jag kolla kycklingen i ugnen, i detta hushåll är vi sååå smarta att vi lagar mat ikväll för imorgon hinner ingen av oss :)

puss och ha det bra!

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback