Var sitter prinsesskronan?



Jaaa ni, med den frågan säger jag GODNATT!! Men först ska jag och älskling spela klart betapet. Under mitt break från betapet har älskling gått och blivit värsta betapetaren så nu klår han mig nästan lika många gånger som jag klår honom (bara nästan).
Sov gott allesammans!

Javisst ja, jag ska passa på och göra lite reklam för fyra stycken bloggar.

Älsklings blogg -han updaterar väldigt sällan dock, men jag ska försöka få han att ändra på det!

Hannas blogg - hon updaterar nästan lika sällan och jag tycker hon ska bli bättre på det! Hon är även min partner in crime när det gäller Melodifestivalen!

Johannas blogg - för hon är så duktig!

Thisses blogg - för han tror att han har blivit värsta globetrottern när han har flyttat till Norge

Kommentera bullshit!
Postat av: Thisse

haha tönt, vänta du bara tills ja kommer till asien och australien...ska du få se på globetrottarbloggning av högsta nivå :)


Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback