What a nice day!

Som lovat kommer nu här mina halsband som Pia har gjort! De är sååå fina och jag älskar dem!



Är de inte granna? =)

Dagen har spenderats med ovan nämnda Pia i Linköping. Vi har jobbat med basket, pilbåge och golf! Mycket trevligt!
När jag kom hem hade kära älskling lagat mat, även det mycket trevligt och gott!!

Ikväll ska jag på älsklings innebandyfinal, han är supernervös här hemma och springer runt som en stucken höna, haha eller inte, men lite nervös är han nog allt!

Imorgon blir det jobb 8-14 och på kvällen fest (med schlager såklart) och sedan kanske utgång på något av Norrpans hetaste uteställen!

Nu ska jag kela lite med Theo!
Vi hörs sen!

puss o hej!

Kommentera bullshit!
Postat av: Thisse

njae d vettefan, men ja låter ju hellre bli o betalar än att betala...men snart får ja gångavstånd :)

Hur gick finalen?


Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback