Bättre sent än aldrig!

Hej ungdomar!

Nu är jag tillbaka och det ordentligt hoppas jag :D

Jag har fått världens ordning på mina dagar, jag går upp riktigt tidigt och lägger mig tidigt! Det är så skönt och energin räcker till hela dagen!
Så tyvärr har detta resulterat i att jag hänger inte med i Deadliest catch längre! Tråkigt med sant!

Det händer massa skoj framöver!!
Ikväll blir det lite tjejmys och imorgon ska jag till Stockholm och jobba. Älskling ska också jobba där vilket resulterar i att Theo ska få umgås med vår chef och hennes dotter, hoppas att de får mysigt!!
Ikväll ska även älskling spela nattinnebandy turneing! Vinn!

Framöver då... nästa helg blir det Göteborg, helgen där efter LUND och hångla med Tina och sedan Danmark. Helgen där efter är det påsk och då åker vi till Jönköping och firar påsk och älsklings födelsedag!

Sen blir det lite lungt och sen kommer mor och far hit, Erika ska ha hjälp med att flytta, jag blir gräsänka en helg, Det börjar sedan närma sig schlager och sen blir det en kryssning på schemat!

Och sen var typ hela våren förbi och det blir sommar och jobb och charter!

Vilken spännande vår det kommer att bli!
Vill ni hänga med?

Kommentera bullshit!
Postat av: Lina J

Hej Marie!

Så roligt att följa din blogg. Då vet jag vad som händer i ditt liv.

Kram

2009-03-24 @ 16:49:39
Postat av: Hanna

Kom igen nu då! Update please ;) puss


Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback