Förlåt kära läsare!

Förlååååt för dålig updatering idag!
Det blev såhär vet ni...
Vi åkte till ikea och shoppade, sen åt vi på Max Mmmmm.... sen åkte vi hem! Den tripen var mycket trevlig!

SEN skulle jag sätta ihop en hylla som jag köpte. Jag blev så arg, så arg, så arg... jag svor och svår och Theo gnällde och det var kaos här hemma. Jävla ikea. Stackars älskling kom hem och både jag och Theo är förbannande.

Tillslut blev hyllan ihopsatt iallafall..  och den passade perfekt trots alla svordomar. Försökte ta en bild nyss men jag fick inte riktigt till det, men såhär ser den ut iallafall.



Efter att den historien hade lugnat sig lite. Öppnade jag två paket jag hade fått av mor på posten. Det var en fin rosa BH, en fiiin rosa tröja och hudkräm till lilla Theo! Thank u very much!

Sen blev jag arg igen! Mucho! Men det håller vi hemligt!

Sen kom faster och farbror förbi! Då fick jag ännu mer presenter, två par skor, även de från mor! Mycket trevligt! Faster och farbror var på g från Övik till Borås så därav finbesöket!

Och nu sitter jag här, precis ätit supergoda mackor som fina älskling har gjort och nu är det bara dags att invänta deadliest catch!

Det kommer snart upp en superfin bildserie på Theo. Men jag postar detta först så ni inte blir allt för tokiga!

Hörs snart!

Kommentera bullshit!
Postat av: Thisse

Jo jag kanske tar en sväng genom peking när jag köpt mig en ferrari...har du rätt i :)

Och du förstår väl att du får lämna sånna där tekniska saker som att skruva ihop en hylla till mannen i huset...din bättre halva...chefen


Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback