Godmorgon!

Oh så skönt jag har sovit inatt! Det behövdes verkligen!
Vaknade innan klockan ringde nu på morgonen, pigg som en lärka! :D

Idag ska jag åka och jobba, kommer väl hem runt 15 igen. Efter det blir det hockey! HV71 spelar idag det går på femman! Efter det så ska jag vila litegranna och sen över till söta Pia för att se andra chansen.

Andra chansen är förövrigt här i stan ikväll! Hanna var där igår och hem kom hon med en superfin melodifestivalen tröja till mig och ett otroligt sött mobilsmycke - och allt glittrar!!! Underbart!

Nu ska jag ta och fixa det sista och sen sätta mig i räserbilen för en 35minuter lång åktur ut till hotellet!

puss på er allesammans!

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback