Hej vänner!

Jag borde få smisk eller något, sååå dålig jag har varit på att updatera. Men jag har legitima skäl... plugg! Denna kurs har varit rätt seg och lite att göra - trodde jag. Nu sitter jag här sista veckan innan inlämning och pluggar massor... Sen har jag bokat in mig på mycket jobb, eftersom de var så slapp kurs. Trodde jag... så nu sitter jag här med massa plugg och jobb och det är bara att bita i det sura äpplet.

Idag ska jag jobba något som heter rövarspel. Då klär vi ut oss till rövare och lever rövare... Vi skrämmer skiten ur en konferensgrupp och sen får de göra det stora rövartestet. Allt är utomhus så nu sitter jag här med sjukt mycket kläder och mina rövarörhängen är på!


Så här såg jag ut för några/något år sedan på rövarspel. Då får ni en hum hur vi ser ut!



Nu är det dags att äta lite sen jobba jobba!

puss på er!

Kommentera bullshit!
Postat av: Yvonne

Jag vill också jobba rövarspel!!!!!!!! Saknar det massor!!!!! Hälsa min sameklänning från mej =) och klappa lite på det rosa hårbandet!

2009-03-12 @ 22:00:40
Postat av: Marie

Yvonne! Vi pratade faktiskt om dig igår! Vi saknade samefnasket, eller jag och Emil gjorde det! De andra var för nya för att ha upplevt det! Igår hittade jag varken sameklänningen eller hårbandet. Det finns helt enkelt ingen annan som kan vara samefnask som du!

Postat av: Thisse

här har du vinnaren av eurovision...



http://www.youtube.com/watch?v=oAHxiTlWWvw&feature=related



HEJA NORGE!!!

2009-03-13 @ 23:22:01
URL: http://travelingthisse.blogg.se/
Postat av: Pia

Sitter är o sjunger för mig själv: "Does he wash up? Never wash up. Does he clean up? No he never cleans up. ..." o gosar med kattungarna (har en kurrande myskatt i knät nu)! Tänker alltid på dig när jag hör den låten ;) Puss sötnos!!!

2009-03-14 @ 14:05:20
Postat av: Yvonne

Va??? Har nån snott min fnaskklänning??? Det var det fräckaste! Säkert nåt jäkla kolmårdstroll... Jag tar med största sannolikhet en sväng förbi norrpan första dagarna i juni! Ska kanske ha som projekt att hitta den försvunna klänningen.... Kanske kan styra upp en fika eller nåt? =)

2009-03-17 @ 01:11:00
URL: http://yvonnegrancan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nu får du ta och uppdatera igen ;)Puss snygging

2009-03-18 @ 13:24:00
URL: http://hannalofving.blogg.se/

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback