Hej!

Goddag!
Nu har jag varikt vaken i sisådär en timma och sitter och skriver ut papret till seminariet idag.

Igår var det vård av sjuk hund som gällde och en massa plugg. Ni som hänger med vet att för ett tag sedan köpte jag nytt foder till Theo. Det fungerade inte, han blev dålig så nu är han tillbaka på sitt vanliga foder och mår toppen igen!! Det var lite otäckt när han mådde så dåligt att han inte ens ville leka! Men nu är gamla Theo back :D

vid 10 har jag litteraturseminarium. Kul.. efter det gruppträff och sen hem och börja piffa upp sig!
Älskling och Lauri ordnar nämligen fest ikväll på Otten 22.00-03.00! Kom om ni vill! 60 kronor för en fantastisk kväll!

Vi hörs senare!

puss!

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback