What a day!

Idag har varit en mycket trevlig dag!
Vaknade av att
solen sken och en god natts sömn! Somnade tidigt igår och sov så gott!

Efter en stadig frukost av smoothie, äggröra, kaffe och choklad skorpor så drog vi till media markt. Där vi köpte oss en skrivare. En riktig super (billig) skrivare som faktiskt är trådlös vilket innebär att både jag och älskling kan skriva ut från båda datorerna utan att fiffla runt med sladdar och grejer! Super!

Efter media markt stannade vi förbi på maxi huset och träffade på Madde som jobbade. Där blev det även lite shopping av mat och gosedjur till Theo!

Nu ikväll så har det blivit lite städande, imorgon får vi finbesök av min faster och farbror som är på genomresa!  Men innan det ska jag, Erika och Pia ta oss en sväng till Ikea! Skoj!

Nu måste jag börja plugga. Jag gav boken till Theo först han försökte läsa men somnade, samma sak hände när jag gav den till älskling, se bara här:


Så eftersom varken Theo eller älskling ville läsa boken åt mig får väl jag ta tag i det själv.


Önska mig lycka till!
Vi hörs imorgon!

puss!

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback