Yooooo!

Hej alla!

Anledningen till att jag inte har updaterat speciellt flitigt är att jag har jobbat, massor! Jag vet inte hur det ser ut med jobb till hösten, så nu måste jag jobba på eftersom efter typ den 12:e augusti vet jag inte riktigt vad jag gör :)

I lördags jobbade jag och på kvällen varjag med söta Pia och såg melodifestivalen. Jag förstår verkligen inte Caroline af Ugglas... jag gör det inte.. jag förstååååår inte varför folk röstar på henne. Men antagligen ser de något jag inte gör. Det var trevligt iallafall :)

Igår jobbade jag också, då med kära Lisa. Mycket trevligt trots bristen på barn :) Sen var jag lite trött och kände mig lite hänging vilket gjorde att jag proppade i mig c.vitamin och smothie eftersom i lördags var det ett barn som sa att hon var sjuk och därefter hostade rätt på mig. haha... men jag tror jag lyckades hindra det för idag mår jag tip topp!
Idag gjorde jag frukost till min kära älskling sen gick jag ut med lilla Theo och sen har jag damsugit och städat hela lägenheten. Och klockan är bara 20 i tolv! Sjukt!

Vid 14.30 ska jag till kontoret för att åka till Stockholm och jobba. Tyvärr får jag inget resesällskap då Madde ska hämtas upp i Ormringe!

Är väl hemma vid tio tiden ikväll, får se om jag orkar updatera då, men det gör jag nog ;)
Ha en toppen dag mina kära besökare!

puss!

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback