Back for a day or two!

Jaha, welcome back Marie!
Tack så mycket!
Mycket har hänt sen senast. Hmm.. vart ska vi börja?
- Har snart jobbat på banken ett år och trivs mycket mycket bra!
- Har haft en helt underbar semester med Norge, Miami, Key West, Orlando och Övik.
- Har ett MYCKET spännande år framför mig som kommer att sluta med både klockor, strumpeband och vem vet, ett nytt namn?
- Har gett mig in i GI-träsket och lyckats riktigt bra.
Vi säger väl så for now! På torsdag bär det av till min skatt i Lund! Mycket trevligt :)

Kommentera bullshit!
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-17 @ 14:36:41
URL: http://www.grinders.se

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback